Kieliszkowy deser

Piątek weekendu początek więc postanowiłam nas troszkę porozpieszczać, a ponieważ dopadło mnie "choróbsko" i nie bardzo mogę wyjść z domu, to deser powstał z tego co w domu się znalazło.






150 g serka waniliowego
kieliszek amaretto
pół łyżeczki cynamonu
garść ciasteczek amaretti
100 g gorzkiej czekolady
kilka łyżek wiśni z konfitury

Serek zmieszałam z cynamonem, czekoladę rozpuściłam. W kieliszkach układałam warstwami wiśnie  wymieszane z amaretto, serek, ciasteczka i ponownie wiśnie, itd. na końcu deser polałam gorącą czekoladą.





 

Komentarze

  1. Kieliszek jak widać można wykorzystać na różne sposoby:D Pod ten deser też pyszna herbatka od https://www.cafesilesia.pl/pol_m_HERBATA_HERBATA-OWOCOWA-224.html super się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty