Trufle z wiśniowym sercem

Trufle to słodycze dla smakoszy, lekko słodkie za to intensywnie czekoladowe. Moje są łatwe do zrobienia, udadzą się każdemu, są kremowe i jedna do kawy będzie idealnym dopełnieniem relaksu.









500 ml śmietany 30% Mlekoma
400 g gorzkiej czekolady
kieliszek wiśniówki
wiśnie w alkoholu (ja miałam wiśnie pozostałe po nalewce wiśniowej)
kakao


Śmietanę podgrzałam wraz z połamaną czekoladą, ciągle mieszając rozpuściłam czekoladę. Do ostudzonej masy dodałam wiśniówkę, wymieszałam i wstawiłam na noc do lodówki. Następnego dnia uformowałam trufle, wkładając do każdej z nich wiśnię, każdą obtoczyłam w kakao.













 

Komentarze

  1. Składniki pyszne. Zatem i deser będzie obłędny :D

    Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty