Zupa krem z pomidorów z bazylią

Dzisiaj szaro za oknem a ja mam urlop, no cóż, nie pogrzeję się w promieniach słońca na tarasie ale i tak musze posadzić cebulki wiosennych kwiatów. Zdążyłam przygotowac już dla siebie obiad, poprawiająca mi humor zupę pomidorową, która przypomina mi gorące letnie dni.

Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY z aktywnym linkiem www.layman.pl/bitwa-n...a-przepisy








1 kg pomidorów (u mnie malinowe)
250 ml mocnego bulionu warzywnego lub drobiowego 
pęczek bazylii
2 ząbki czosnku

do podania kostki mozzarelli


Pomidory sparzyłam i zdjęłam skórkę, pokroiłam w kostkę i wrzuciłam do garnka, lekko poddusiłam, dolałam bulion, wrzuciłam czosnek i porwaną bazylię (kilka listków można zostawić do dekoracji). Gotowałam 5 minut, zblendowałam. 
Zupę rozlałam do miseczek i dodałam do każdej po kilka kawałków mozzarelli.









Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty