Pączki hiszpańskie

Dzisiaj jako szybki deser pączki hiszpańskie ale w zupełnie innej formie bo swoją szprycę zostawiłam u rodziców, dlatego są w kształcie kuleczek i muszę powiedzieć, że absolutnie im to nie zaszkodziło, ba nawet spowodowało że są całkiem inne: lekkie jak puch i delikatnie chrupiące, z dziurką w środku, gdybym tylko miała szprycę nadziałabym je czymś w środku hmmm.... może kremem śliwkowym.









4 jajka
pół kostki masła
200 g mąki
200 ml wody
szczypta soli
4 łyżeczki cukru

tłuszcz do smażenia



Wodę, masło i cukier zagotowałam, jednym ruchem wsypałam mąkę i ucierałam łyżką aż masa była jednolita. Do masy dodawałam po jednym jajku i miksowałam. Na mocno rozgrzany tłuszcz wrzucałam małe kuleczki wielkości orzecha włoskiego i smażyłam do zrumienienia. Oprószyłam cukrem pudrem z cukrem waniliowym.



Komentarze

Popularne posty