Cevap

Bardzo aromatyczne i lekko pikantne mięso, do stworzenia go zainspirowały mnie kiedyś jedzone kotleciki w restauracji Banjaluka. Są pyszne i godne polecenia zarówno te w oryginale jak i te zmodyfikowane.







500 g dobrego mieszanego wołowo-wieprzowego mielonego mięsa
ok 7-8 cienkich plastrów chudego boczku
200 g fety
100 g ostrego w smaku żółtego sera
papryczka chilli (mogą być suszone)
jajko
2 łyżki bułki tartej
listki świeżej kolendry
2 ząbki czosnku
2 łyżki przyprawy do lula kebab firmy kotanyi
sól
pieprz
chilli w proszku



Mięso wymieszałam z jajkiem, porwanymi listkami kolendry, bułką tartą, solą, pieprzem, chilli w proszku i przyprawą do lula kebab, wyrobiłam na gładką masę. Fetę pokruszyłam i wymieszałam z serem posiekanym na drobną kostkę, czosnkiem i małą papryczką chilli. 
Mięso nadziewałam fetą i formowałam w dość grube wałeczki, obsmażyłam na patelni i owinęłam w plasterki boczku, piekłam w piekarniku pod przykryciem ok 30 minut w 180 stopniach.








Komentarze

Popularne posty