Drobiowe roladki

Dziś wybrałyśmy się na długi spacer i obiad musiał być szybki do zrobienia, wybrałam więc soczyste i aromatyczne roladki drobiowe z aksamitnym sosem serowym.







4 filety z piersi kurczaka
100-150 g intensywnego w smaku sera żółtego
100 g świeżego pesto
150 ml śmietanki
2 serki topione
sól, pieprz

olej do smażenia


Filety rozbiłam bardzo cienko (pomoże w tym folia spożywcza), natarłam solą i pieprzem i zostawiłam na 10 minut. Przygotowane filety smarowałam pesto i do każdego wkładałam kilka słupków żółtego sera i zawijałam w roladki. Każdą roladkę obsmażyłam na złoty kolor i przełożyłam do rondla w którym dusiły się ok 30 minut. Roladki wyjęłam na talerz a do powstałego sosu dodałam śmietankę i serki topione, podgrzałam do rozpuszczenia serków i uzyskania aksamitnego sosu, doprawiłam pieprzem, włożyłam roladki i podgrzałam w sosie przez 5 minut.




Komentarze

Popularne posty