Galaretka z bitą śmietaną chrzanową

Uwielbiam galaretki mięsne, zawsze jadłam drobiowe i wieprzowe a tym razem zostało mi z rosołu mięso wołowe i pomyślałam o zrobieniu galaretki mieszanej, wołowo-drobiowej - wyszła fantastyczna. A dla odmiany zamiast octu, chrzanowa bita śmietana.







mięso wołowe ugotowane
mięso z kurczaka
wywar drobiowo-wołowy
po 2 łyżeczki żelatyny na każde 0.5 litra wywaru
czosnek
pieprz

100 ml śmietany 30%
1,5 łyżki chrzanu (najlepiej świeżo utartego)
 sól



Mięso pokroiłam na drobne kawałki i włożyłam do miseczek, zalałam gorącym bulionem doprawionym pieprzem i czosnkiem.

Śmietanę z solą ubiłam na gęsty krem, na końcu dodałam chrzan i odrobinę pieprzu. Śmietanę chrzanową układałam w niewielkich ilościach na zastygniętych galaretkach.



Komentarze

Popularne posty