Wytrawny francuski zawijaniec

Zawijaniec to świetny pomysł na ciekawy dość szybki obiad. Powstał na obiad z okazji odwiedzin pewnej miłej Pani o wdzięcznym imieniu Emilia :). Domniemam że smakował ...








2 łyżki pesto z bazylii
kilka kawałków sera żółtego pokrojonego w słupki
2 duże filety z kurczaka

szpinak mrożony w listkach lub świeży
2 ząbki czosnku
ser feta 
4 plastry bardzo cienko ukrojonego chudego boczku
pieprz
opakowanie ciasta francuskiego
olej


Filety po dokładnym umyciu rozbiłam niezbyt cienko i posmarowałam pesto na każdy kawałek położyłam żółty ser i zwinęłam, obsmażyłam na oleju (celowo nie soliłam, słony jest szpinak). Szpinak poddusiłam z czosnkiem i dodałam rozdrobnioną fetę. Na cieście francuskim ułożyłam szpinak a na nim dwie roladki kurczaka i zawinęłam. Piekłam w 160 stopniach w termoobiegu do zrumienienia ciasta, podałam z sałatką z roszponki.






Komentarze

Popularne posty