Tort szwedzki

Ten tort to świetny pomysł na efektowne kanapki. Robi się go szybko a potem po pokrojeniu jest przyjemną przekąską. Można zrobić go w wielu wersjach smakowych, ten jest bez mięsa i bardzo nam smakował.





1,5 chleba tostowego
4 serki twarożkowe (łososiowy, 2x śmietankowy, koperkowy)
200 g łososia wędzonego na zimno
200 g paluszków krabowych
koperek
pomidory koktajlowe
ogórek
rzodkiewka
2 gotowane na twardo jajka
kilka listków rukoli lub pietruszki
kilka plastrów szynki


Chleb tostowy okroiłam ze skórki i ułożyłam w tortownicy docinając brzegi. Posmarowałam twarożkiem o smaku łososia i ułożyłam wędzonego łososia. Przykryłam drugą warstwą chleba i posmarowałam twarożkiem koperkowym i wyłożyłam pokrojone w plasterki paluszki krabowe, posypałam koperkiem i przykryłam trzecią warstwą chleba. Tort wyjęłam z tortownicy i posmarowałam wierzch i boki twarożkiem śmietankowym a następnie ozdobiłam warzywami, jajkami i szynką.





Komentarze

Popularne posty