Filet z kurczaka w domowym papirusie

Domowy papirus to moja odpowiedź na kupione gotowe papirusy. Jest łatwy do wykonania, równie smaczny a w dodatku możemy użyć takich przypraw jakie lubimy. Jest jeszcze jedna zaleta, mięso smaży się prawie bez tłuszczu.





2 filety z kurczaka
2 kawałki papieru do pieczenia
olej w sprayu lub odrobina zwykłego

moja mieszanka smakowa to:
dużą szczypta soli
pół łyżeczki pieprzu cytrynowego
pół łyżeczki suszonego czosnku
pół łyżeczki rozmarynu
pół łyżeczki papryki słodkiej
pół łyżeczki natki pietruszki
pół łyżeczki koperku
1/4 łyżeczki kurkumy



Filety z kurczaka umyłam, osuszyłam i lekko rozbiłam. Kawałki papieru docięłam tak by tworzyły kieszonkę na filet i spryskałam je delikatnie olejem ( można musnąć delikatnie pędzelkiem umoczonym w oleju), posypałam wymieszanymi przyprawami. Na każdym kawałku "papirusa" ułożyłam filet i złożyłam papier na pół, smażyłam pod pokrywką ok pięciu minut z każdej strony.
Podałam z ugotowanymi na parze warzywami (brokuły, żółta cukinia, marchew, groszek cukrowy)

Komentarze

Popularne posty