Owocowo-jogurtowy deser

Dziś będzie lekko, słodko i z dużą ilością owocowych witamin. 
Jesteśmy dziś z córcią same w domku, odwiedziłyśmy pobliski ryneczek i kupiłyśmy mnóstwo pyszności, niektóre z nich pojawią się już jutro. Kocham wiosnę jak wszem i wobec wiadomo, zresztą obie kochamy w końcu kwietniowe z nas dziewczyny. Nastraja mnie ten czas na lekkie dania a że czwartkowo-piątkowa pani domu też lubi się czasem rozpieszczać zrobiłam sobie ten oto pyszny deser, polecam.






Dla jednej osoby

1 mały jogurt waniliowy (ewentualnie naturalny minimalnie kwaśny)
łyżeczka cukru brzozowego
5-6 winogron
pół małego banana
1/8 świeżego ananasa
plaster pomarańczy
maleńka kostka gorzkiej czekolady (moja była z imbirem)

ewentualnie kilka kropli ekstraktu waniliowego


Jogurt zmiksowałam (nadaje to puszystości) z cukrem brzozowym i ekstraktem waniliowym. 
W kieliszku ułożyłam warstwami pokrojonego w półplasterki banana, jogurt, pokrojone na połówki winogrona, jogurt, kawałeczki ananasa. Ozdobiłam pomarańczą i startą czekoladą.





Komentarze

Popularne posty