Gulasz z warzywami

Dzisiaj rano wybrałam się na zakupy na nasz mały bazar. Ogrom kolorowych i świeżych warzyw na straganach skłoniły mnie do przygotowania czegoś pysznego i kolorowego, spójrzcie niżej...










400 g szynki
2 cukinie
1 czerwona papryka
1 żółta papryka
300 g fasolki szparagowej
3 cebule
2 marchewki
3 łyżki przecieru pomidorowego

kilka kulek ziela angielskiego
2 liście laurowe
łyżka mielonej słodkiej papryki
łyżeczka chilli
pół łyżeczki pierzu ziołowego
sól

2 łyżki oleju


Szynkę pokroiłam w kostkę i podsmarzyłam na łyżce oleju, podlałam wodą, dodałam listki laurowe, ziele angielskie i dusiłam do miękkości nakońcu przyprawiając solą. W tym czasie pokroiłam w kostkę cebulę, paprykę i obraną cukinię. Fasolkę po odcięciu końcówek pokroiłam na kawałeczki. Na łyżce oleju zeszkliłam cebulę a nastęþnie dodałam fasolkę, dolałam 1/3 szklanki wody i dusiłam ok 15 minut, następnie dodałam cukinię i paprykę i dusiłam do miękkości warzyw ok 15 minut. Gulasz i warzywa włożyłam do jednego garnka, dolałam wody tak by przykryła warzywa i mięso, doprawiłam solą, papryką, chilli, pieprzem oraz dodalam przecier pomidorowy i dusiłam jeszcze ok 10 minut.






Podałam z razowym chlebem.












Komentarze

Popularne posty