Rolada z mięsa mielonego

Bardzo soczysta rolada, świetna na ciepły obiad ale też na zimną przekąskę. Syn po skosztowaniu stwierdził, że na pewno robił ją Dziadziuś a to najlepszy komplement bo Dziadziuś jest idolem :)






600 g mięsa mielonego z łopatki
1 jako
1 czerstwa bułeczka czosnkowa
pół opakowania sera feta
300 g pieczarek
1 czerwona papryka
1 duża cebula
100 g oliwek
2 łyżki masła

sól
pieprz

Mięso wymieszałam z jajkiem i namoczoną w wodzie i odciśniętą bułeczką oraz doprawiłam solą i pieprzem. Na maśle podsmażyłam pokrojoną w kostkę cebulę i starte na grubych oczkach tarki pieczarki, dusiłam ok 10 minut. Do pieczarek dodałam pokrojoną w kosteczkę paprykę i przekrojone na pół oliwki i dusiłam ok.  5 minut. Na aluminiowej folii ułożyłam mięso formując je w prostokąt (na grubość ok 2 cm) na mięsie położyłam farsz i pokruszoną fetę, pomagając sobie folią zwinęłam roladę i zlepiłam brzegi. Owiniętą w tą samą folię roladę włożyłam do piekarnika i piekłam ok 45 minut w 170 stopniach.





Komentarze

Popularne posty