Nieoryginalne leczo

Papryka, cukinia, cebula odrobina wędzonki i pyszny obiad był gotowy, wyszła całkiem spora ilość, ale już nie ma...chyba było smaczne.




4 duże cebule
2 duże papryki
1 średnia cukinia
300 g kiełbasy (u mnie śląska)
2-3 łyżki koncentratu pomidorowego (używam tylko Łowicz)
50 g wędzonej słoniny

sól
pół łyżeczki mielonego czarnego pieprzu
łyżeczka słodkiej papryki
pół łyżeczki chilli
pół łyżeczki pieprzu ziołowego
liść laurowy


 Na patelni podsmażyłam słoninę, do wytopienia się tłuszczu, wsypałam pokrojoną w grubą kostkę cebulę, posoliłam i zrumieniłam. Cebulę włożyłam do rondla a na pozostałym tłuszczu usmażyłam pokrojoną w półtalarki kiełbasę. Do rondla z cebulą włożyłam kiełbasę,pokrojoną w półplasterki cukinię, lisć laurowy oraz wlałam ok. szklanki wody i dusiłam ok. 20 minut. Paprykę pokroiłam w dość dużą kostkę, włożyłam do rondla i dusiłam do miękkości. Do leczo dodałam koncentrat pomidorowy i przyprawy, dusiłam 5 minut. Podałam z bagietką.





Komentarze

Popularne posty