Cake pops błyskawiczne

Za oknami szaro, buro i zimno a w domu pięknie, kolorowo i pastelowo, wszystko dzięki zrobionym w nocy lizakom. Poprawiają humor, rozweselają i dają nadzieję na lepszą przyszłość :) spróbujcie sami.











14 ciasteczek Hit (czekoladowe z waniliowym kremem)
1 opakowanie serka kremowego Apetina naturalny

2 opakowania ok. 300 g polewy czekoladowej białej w pastylkach (np. Candy melts)

14 patyczków do lizaków
kolorowe, cukrowe posypki





 Ciasteczka zblendowałam na pył i dodałam serek, wymieszałam. 
Z masy uformowałam 14 kulek i ułożyłam na desce, włożyłam na 20 minut do zamrażarki. W tym czasie rozpuściłam czekoladę i przygotowałam sobie patyczki oraz ozdoby. Kulki wyjełam, każdy z patyczków moczyłam w czekoladzie i wciskałam do połowy kuleczki, odstawiłam do zastygnięcia czekolady. Lizaki moczyłam w czekoladzie tak aby całe były nią oblane i zdobiłam na mokrej jeszcze czekoladzie. Odstawiłam do zastygnięcia i ozdobiłam kokardkami.















Dania z serkami kremowymi

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty