Syrop korzenny do kawy herbaty i piwa

Dzisiaj musiałam sobie poprawić humor i rozgrzać się bo zaczął się sezon typowo zimnej aury, niestety. Za oknem termometr wskazuje dziś uparcie 7 stopni i ani drgnie a mi osobiście zimno jest jakby było co najmniej te 7 stopni ale na  minusie. Polecam Wam zatem syrop korzenny, rozgrzeje i poprawi humor, sprawi też że zwykła kawa będzie wspaniałym deserem.






3 laski cynamonu
5 ziaren kardamonu
20 goździków
3 plastry imbiru
1/2 szklanki cukru trzcinowego
200 ml wody


Przyprawy wraz z wodą gotowałam ok 10 minut, na końcu dodałam cukier i po wymieszaniu gotowałam jeszcze ok 5 minut. Ostudziłam, wyjełam przyprawy i przelałam do buteleczek.




Komentarze

  1. Zaglądam tu z rana, a Ty znów mnie kusisz tą kawą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, nawet dwa razy dziennie, syropu u nas teraz dostatek, kawy którą kocham też :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty