Banoffie pie w szklance


Nie ukrywam, że jest słodki, ba rozkosznie słodki i kremowy i lekko chrupiący i bananowy, rozkosz po prostu a pomysł wpadł mi do głowy tak nagle. Jeśli lubicie słodycz karmelu, puszystość śmietanki i chrupkość crunchy to napewno Wam posmakuje.







Na 2 porcje

4 łyżki crunchy
200 ml śmietanki 30 %
tubka mleka skondensowanego karmelowego
1 bardzo duży banan lub 2 małe
kilka orzechów laskowych
kakao do posypania

Crunchy pokruszyłam lekko i wsypałam na dno szklanek, przykryłam cienką warstwą śmietanki ubitej bez cukru. Kolejną warstwą były banany pokrojone w półkrążki a na nich mleko karmelowe, na końcu ułożyłam dość grubą warstwę śmietanki i orzechy oraz posypałam kakao. Najlepiej podać deser od razu po przygotowaniu.





Komentarze

  1. Wspaniały deser! Można się zasłodzić, ale to takie przyjemne uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty