Słodkie, świąteczne jabłuszka

Od soboty w naszym domu gości jodła, przystrojona w światełka, bombki, koraliki,, reniferki na dniach również w pierniczki. W domu pachnie jabłkami, pomarańczami, cynamonem i anyżem. Na talerzu stojącym na stole rumienią się słodkie jabłka, zrobiliśmy je wczoraj....





2 (ok. 85-90 g )białka
ok. 400 - 450 g cukru pudru (dobrze przesiany) 
jabłka (lepsze będą te mniejsze i mocno rumiane)


Białka, które dzień wcześniej oddzieliłam od żółtek i przechowałam w lodówce włożylam do suchej czystej miski, wsypałam ok 300 g cukru i ucierałam do czasu uzyskania odpowiednio gęstego lukru, jeśli lukier jest zbyt lejący należy dodać więcej cukru. Lukier nie ścieka z widełek ale lekko się ciągnie. 
Lukier włożyłam do rękawa cukierniczego z okrągłą tylką i ozdobiłam jabłka.








Komentarze

Popularne posty