Trufle piernikowo - pomarańczowe

Dziś świętujemy i raczymy się słodkościami a kilka dni temu powstały cudowne trufle, kremowe, lekko słodkie i bardzo swiąteczne.

Korzystając z okazji chciałabym złożyć życzenia, cudownych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze z osobami w których towarzystwie czujecie się kochani...





100 ml śmietany 36 %
100 g czekolady 70% kakao
100 g pierniczków
skórka starta z jednej pomarańczy

kakao do obtoczenia


Smietankę wlałam do garnka i wsypałam do niej czekoladę, podgrzałam do momentu rozpuszczenia się czekolady. Do czekoladowej śmietanki dodałam zmielone na pył pierniczki i odstawiłam do ostygnięcia a następnie na 2 godziny do lodówki.Masę truflową nabierałam łyżeczką, uformowałam kulki i obtoczyłam w kakao. Przechowuję je w lodówce, wyjmując na 15 minut przed podaniem.





 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty