Krem jogurtowy z wiśniami

W Święta komputer odmówił mi posłuszeństwa... nie, nie, gotować nie przestałam, piec też nie. Po drodze mieliśmy kilka wyjść na spotkania u znajomych więc mam dużo nowych inspiracji. Dzisiaj do kawy zrobiłam szybki deser, jest pyszny, lekki i orzeźwiający jeszcze z lekkim korzennym wspomnieniem minionych Świąt a już w kolejce czeka sałatka z boczkiem i suszonymi pomidorami zainspirowana pomysłem Kasi :)





3-4 łyżki domowej konfitury wiśniowej
150 g jogurtu
150 ml śmietany 36% 
2,5 łyżeczki żelatyny
30 g cukru
2 pierniki w czekoladzie

Śmietanę zmiksowałam na puch na końcu dodając żelatynę rozpuszczoną w niewielkiej ilości wody, jogurt ubiłam z  cukrem. Do jogurtu wmieszałam bitą śmietanę. Na spód kieliszków wrzucłlam pokruszone pierniczki, na nich krem jogurtowy i wiśnie w konfiturze. Podałam z kawałkami gorzkiej czekolady.





Komentarze

Popularne posty