Sałatka owocowa z ogórkiem

Dzisiaj u nas pogoda raczej wiosenna niż zimowa, więc zaliczyłam długi spacer, zauważyłam że Córcia lubi coraz bardziej nasze piesze wycieczki. Mam cudowny humor i zastanawiam się czy to dzięki słońcu czy moim nowym czterem ksążkom kucharskim. Usiadłam właśnie z kawą w jednym ręku i pyszną orzeźwiająco-rozgrzewającą sałatką w drugim, będę się delektować i napiszę jak ją zrobić a dom wypełnil się zapachem pieczonych przepiórek, ale to jutro...




150 g zielonego ogórka
160 g jabłka
180 g banana
60 g świeżego ananasa
łyżka soku z cytryny
szypta curry
poł łyżeczki suszonego imbiru

Ogórka obrałam i pokroiłam w kostkę, obrane jabłko w niewielkie kawałki, obranego banana w połkrążki, ananasa pokroiłam na małe kawałki. Wszystkie owoce wraz z ogórkiem włożyłam do miski, polałam sokiem z cytryny i dodałam przyprawy, wymieszałam. 

Komentarze

Popularne posty