Pstrąg na włoski sposób

Obiad dziś wyjątkowo pyszny i lekki, bardzo świeży pstrąg z równie świeżymi i jędrnymi warzywami a do tego oliwki, oliwa, rozmaryn, mmmmm........... jaki zapach roznosił się w domu.





2 średnie pstrągi
duża czerwona papryka
2 średnie pomidory
2 cebule
słoiczek czarnych oliwek
2 ząbki czosnku
gałązka rozmarynu
2-3 łyżki oliwy z oliwek
sól
4 łyżki pesto 

papier do pieczenia


Pstrągi oczyściłam, umyłam, osuszyłam, natarłam solą i do każdego włożyłam po dwie łyżki pesto. Paprykę pokroiłam w dużą kostkę, pomidory i cebulę w ósemki, włożyłam do miski. Warzywa lekko posoliłam, polałam oliwą, wsypałam igiełki rozmarynu, wymieszałam. Warzywa wyłożyłam na dwóch kawałkach papieru do pieczenia, na nich ułożyłam pstrągi, owinęłam i w formie tzw. cukierków piekłam w 180 stopniach ok 35 minut.







Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY z aktywnym linkiem www.layman.pl/bitwa-na-przepisy




Komentarze

Popularne posty