Ciasteczka kokosowe z czekoladą

Przepis dzięki Monice zagościł dziś w naszym domu i będzie częściej, zaraz po upieczeniu zniknęła połowa, jeszcze przed dosmaczeniem czekoladą.





2 szklanki mąki pszennej
pół szklanki drobnego cukru
4 żółtka
szczypta soli
pół szklanki drobnych wiórków kokosowych
1 łyżeczka proszku do pieczenia
130 g miękkiego masła
łyżka cukru waniliowego

200 g czekolady
3 łyżki siekanych i podprażonych migdałów



Wszystkie składniki zagniotłam ze sobą na jednolite ciasto. Uformowałam niewielkie kulki i lekko spłaszczyłam, ułożyłam na blaszce i piekłam ok 15-20 minut w 160 stopniach z termoobiegiem. Czekoladę rozpuściłam w kąpieli wodnej o dodałam drobno posiekane i podprażone migdały.
Wystudzone ciasteczka zamoczyłam jedną stroną w rozpuszczonej czekoladzie, odłożyłam do zastygnięcia.






Komentarze

Popularne posty