Owocowy deser

Pięknie dzisiaj, słonecznie ale niestety na razie tylko za oknem :) Przespacerowaliśmy się dzisiaj ale wiatr jest jeszcze zimowy i przenikliwy, nacieszyliśmy za to oczy kwitnącym już podbiałem i krokusami, zaczyna być pięknie... wiosennie. W sobotę wybieramy się na poszukiwania wiosny :)
A do kawki miałam dziś owocowy, delikatny deser ... mmm ...





1 duże kiwi
5 średnich truskawek
4 duże łyżki jogurtu naturalnego
mały kawałek banana
łyżeczka crunchy
łyżeczka syropu klonowego

Kiwi obrałam i zmiksowałam, truskawki umyłam, pozbawiłam szypułek i zmiksowałam, w kieliszku ułożyłam warstwami kiwi (pozostawiając 2 łyżki), jogurt i truskawki. Pozostałe kiwi zmiksowałam z 2 łyżkami jogurtu i bananem, wylożylam na truskawki, polałam syropem klonowym i posypałam crunchy.



Komentarze

Popularne posty