Różowe mini Pavlovy

Wczorajszy dzień był cudowny, już ranek rozpoczął się wspaniale wprost do łóżka dwa bukiety kwiatów dla mnie i dla córeczki a potem jeszcze Sąsiad z kwiatami i ukochani mężczyźni z życzeniami. Tak przyjemnie czytać życzenia i wiedzieć, że gdzieś tam są ludzie którzy pamietają i myślą..
Oby rozpusta nadal trwała do kawy podałam różowe a jakże, w końcu był dzień kobiet, małe Pavlovy ale muszę stwierdzić, że nadają się nie tylko na takie okazje :)




6 białek 
300 g drobnego cukru
1 łyżka skrobii ziemniaczanej
1 łyżka octu
szczypta soli
odrobina rozowego barwnika ( u mnie na tą ilość odrobina na koncu wykałaczki)

1/2 litra śmietany 36%
2 łyżki cukru waniliowgo (domowy)

truskawki

Białka w temperaturze pokojowej ubiłam ze szczyptą soli na pianę, pod koniec partiami dodałam cukier ubijając nadal na najwyższych obrotach aż do uzyskania bardzo gestej, ciągnącej się piany. Do białek dodałam ocet, skrobię, barwnik i delikatnie wymieszałam łyżką, wyłożyłam na dużą blachę po dwie łyżki piany i uformowałam w koła, suszyłam w 100 stopniach ok. 1h i 15 minut.

Śmietanę ubiłam z cukrem na puch, wyłożyłam ją na bezy i ozdobiłam truskawkami, podałam niezwłocznie, niezwłocznie też zostały schrupane :)














Komentarze

Popularne posty