Faszerowane ziemniaki.

Idealne na szybki obiad kiedy coś dobrego byśmy zjedli ale nie wiemy co. Wyszły smaczne i treściwe a mimo to niezbyt cieżkie.






4 duże ziemniaki
1 pojedynczy filet z kurczaka
4 garście świeżego szpinaku
4  łyżki startego żółtego sera o ostrym smaku
2 łyżki siekanych suszonych pomidorów
2 ząbki czosnku
łyżka masła

Ziemniaki wyszorowałam i ugotowałam w łupinkach. Chłodne ziemniaki przekroiłam na pół i wydrążyłam pozostawiając przy skórce ok pół centymetra miąższu, wydrążoną część pokroiłam w kostkę. Szpinak poddusiłam na maśle, dodałam ziemniaki i pomidory oraz czosnek i chwilę podsmażyłam. Mięso pokroiłam w drobną kostkę podsmażyłam i wraz z serem dodałam do szpinaku. Łudeczki ziemniaków wypełniłam farszem i zapiekłam w piekarniku przez ok. 15 minut w 160 stopniach.




Komentarze

Popularne posty