Wielkanoc

Składam Wam najlepsze życzenia przyjemnych, smacznych, rodzinnych świąt w ciepłej, domowej atmosferze.
Dzielę się dzisiaj z Wami naszym mazurkiem :)





250 g mąki pszennej
1 łyżka mąki ziemniaczanej
180 g masła
90 g cukru pudru
2 żółtka

lub gotowe ciasto do mazurków

100 g marcepanu
1 białko
kieliszek rumu

100 - 150 g masy kajmakowej
migdały

Ciasto ze wszystkich składników należy szybko zagnieść i włożyć na 2 godziny do lodówki. 
Rozwałkowane cienko ciasto w kształcie prostokontu wstawiłam na 10 minut do nagrzanego do 170 stopni piekarnika. Marcepan utarłam z białkiem i rumem, włożyłam do szprycyy i wycisnęłam na ciasto, włożyłam do piekarnika i piekłam do lekkiego zrumienienia. Po ostudzeniu na ciasto wyłożyłam masę kajmakową, ozdobiłam migdałami.



Komentarze

Popularne posty