Czekoladowo - czekoladowe muffinki

Muffinki powstały na piatkowy piknik w żłobku córci ale czasu zabrakło by pochwalić sie wcześniej zatem robie to dzisiaj ;)







3 niepełne szklanki mąki
szklanka cukru
3 czubate łyżki kakao
100 g gorzkiej czekolady
50 g mlecznej czekolady
50 g białej czekolady
150 g rozpuszczonego masła
3 jajka
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
1,5 szklanki mleka
szczypta soli


 250 ml śmietany 36%
1 gorzka czekolada (rozpuszczona)
truskawki

Suche składniki wsypałam do miski i wymieszałam, czekoladę posiekałam i wsypałam do miski, dodałam mokre składniki, wymieszałam i piekłam w 170 stopniach ok 15-20 minutdo tzw. suchego patyczka. 
Śmietanę ubiłam z czekoladą na gęsty krem i wyłożyłam na ostudzone muffinki, ozdobiłam truskawkami i listkami mięty



Komentarze

Popularne posty