Ciasteczka z kwiatkami na Dzień matki



Wszystkim mamom składam najlepsze życzenia, radości ze swoich małych i dużych szczęść.

A teraz odrobina prywaty: Mamusiu wiem, że to przeczytasz bo wspierasz mnie na każdym kroku i zaglądasz tu do mnie :)
Życzę Ci w tym wyjątkowym dniu wszystkiego co najlepsze, dziękuję Ci, że jestem tu i teraz, za to że czuję się spełnioną kobietą i mamą, to Ty mnie tego nauczyłaś, dziękuję Ci. że moje dzieci kochasz bardziej niż ja :) i choć jesteś tak daleko to dziś całym sercem jestem przy Tobie :)


A na małą osłodę i tak słodkiego dziś dnia mam dla wszystkich ciasteczka.








200 g masła
140 g cukru pudru
430 g mąki
łyżeczka cukru waniliowego
szczypta soli
1 jajko

Lukier
białko z jednego jaja
200 g cukru pudru
barwniki


Wszystkie składniki zagniotłam w gładkie ciasto, włożyłam na 10 minut do lodówki. Po wyjęciu rozwałkowałam na grubość ok 0,5 cm i wycięłam okręgi. Ciasteczka piekłam do lekkiego zrumienienia w 170 stopniach.
Białko jaja ubiłam do lekkiego spienienia, wsypałam cukier i ubijałam 10 minut. Lukier podzieliłam na 5 części i dodałam barwnik różowy, zielony oraz żółty.
Po ostudzeniu ozdobiłam żółtym lukrem i na jeszcze mokrym malowałam różyczki z listkami oraz serduszka.










Komentarze

Popularne posty