Wiosenne klopsiki w sosie koperkowym

Na straganach pięknie się zazieleniło, wreszcie pęczki koperku są odpowiednich rozmiarów, trzeba to wykorzystać...






500 g mięsa drobiowego
1 jajko
pół czerstwej i namoczonej w mleku bułki
1 mała cebula
600 ml bulionu
2 pęczki koperku
200 ml śmietany
sól
pieprz




Cebulę, bułkę i mięso zmieliłam, dodałam jajko, sól i pieprz, wymieszałam. Bulion zagotowałam i na gorący wrzucałam uformowane klopsiki, gotowałam na niewielkim ogniu ok. 20 minut. Do klopsików wsypałam posiekany koperek i gotowałam ok 3-5 minut, na końcu dodałam śmietanę (do śmietany można dodać łyżkę mąki i dopiero wlać do sosu, w ten sposób sos się zagęści).




Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY z aktywnym linkiem www.layman.pl/bitwa-na-przepisy

Komentarze

Popularne posty