Lizaki na lato

Kiedy za oknami gorąco a dzieci proszą o coś słodkiego sięgam do lodówki i na półkę z zapasami czekolady, po 10 minutach rozkoszujemy sie soczystymi lizakami. Kto chce sprawdzić jakimi, zapraszamy.









ćwiartka małego arbuza (najlepiej bezpestkowego)
200 g gorzkiej czekolady
patyczki do lizaków

Arbuza pokroiłam w dużą kostkę (ok 5x5 cm), jeśli jest z pestkami warto się ich pozbyć. Kostki arbuza wstawiłam do schłodzenia do lodówki. Czekoladę rozpusciłam w kąpieli wodnej ale można to zrobić w mikrofali. Każdy patyczek moczyłam w czekoladzie a następnie wbijałam w kostkę schłodzonego arbuza, każdą kostkę na końcu polewając czekoladą. Otoczone czekoladą arbuzy odstawiłam na deskę przykrytą papierem do pieczenia i na chwilę włożyłam do lodówki, do zastygnięcia. 












Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty