Roladki drobiowe

Dziś obiad przywodzący na myśl wakacje na greckiej wyspie, drobiowe roladki chowają w sobie złoto Grecji czyli oliwki i ser feta, są fantastyczne a sos z pomidorów otula lekko każdego zawijaska. Cieszę się bo odliczanie do naszego wylotu na Kos już się zaczęło i będę znowu mogła odpoczywać na błękitno - białej wyspie...








6 sznycli z indyka
słoiczek czarnych oliwek
200 g fety
słoiczek suszonych pomidorów
sól
pieprz biały

3 duże pomidory
1 mała cebula
1 ząbek czosnku

olej


Sznycle z indyka rozbiłam cienko, natarłam solą i pieprzem, na każdym kawałku ułożyłam kawałek fety, przekrojone na pół oliwki i łyżkę posiekanych suszonych pomidorów. Sznycle z nadzieniem zwinęłam w roladki i obsmażyłam na gorącym oleju. 
Cebulę i czosnek posiekałam i podsmażyłam dodałam pokrojone pomidory, rolady i dusiłam do rozpadnięcia się pomidorów.




Komentarze

Popularne posty