Sernik z brzoskwinią

Słodki, wilgotny i sernik a w dodatku z brzoskwinią, był idealnym prezentem imieninowym dla mojego M :)







Masa serowa:
1 kg sera 3 krotnie mielonego
1 i 1/3 szklanki cukru
1 budyń waniliowy
2 łyżki mąki ziemniaczanej
2 szklanki mleka
3/4 szklanki rozpuszczonego masła
4 żółtka
2 jajka
puszka brzoskwiń

opakowanie maślanych herbatników


do piany
4 białka
pół szklanki cukru



Wszystkie składniki masy włożyłam do miski i wymieszałam, dużą blachę wyłożyłam papierem do pieczenia. Na spód wyłożyłam herbatniki i wylałam masę serową, wrzuciłam pokrojone brzoskwinie.
Piekłam w 170 stopniach przez 40 minut.
Białka ubiłam z cukrem na sztywną pianę, wyłożyłam na sernik i piekłam jeszcze 15 minut.




 Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY
www.layman.pl/bitwa-na-przepisy



Komentarze

Popularne posty