Rafaello

Lekkie ciasto bez pieczenia więc szybkie, uwielbiam takie które robi się chwilkę a dłużej można się delektować. Robiłam dosłownie w chwilkę, nocą w ramach niespodzianki :)



 
 


 
 
2 opakowania krakersów
1 l mleka
250 g masła irlandzkiego Mlekoma
10 łyżek cukru
200 g wiórków kokosowych
3 budynie waniliowe
 
 
300 ml śmietanki 30%
3 czubate łyżki nutelli
 
 
Z mleka odlałam szklankę i w niej rozmieszałam proszek budyniowy, resztę zagotowałam z cukrem, do gotującego się mleka dodałam mleko z budyniem i zagotowałam mieszając, odstawiłam do wystudzenia. Miękkie masło ubiłam na puch na końcu dodawałam po łyżce budyniu i ubijałam aż do uzyskania gładkiego, puszystego kremu, dodałam wiórki (zostawiłam 2 łyżki do pospania na wierzchu) i wymieszałam. Na wyłożonej folią blasze ułożyłam warstwę krakersów, przykryłam warstwą kremu, następnie krakersy, krem i aż do wyczerpania składników.
Śmietankę ubiłam na krem pod koniec dodając nutellę, krem położyłam na wierzch ciasta i posypałam kokosem, zostawiłam na noc w lodówce (najlepiej 24 h) do zmięknięcia ciasteczek.
 
 
 
 
 
 


Komentarze

Popularne posty