Sernik Cappucino

Niedługo święta a jak święta to serniki, baby i mazurki, jeden sernik wypróbowany i mogę w stu procentach polecić, szczególnie tym którzy kochają smak cappuccino. Sernik ma świetny smak, z jednej strony waniliowy sernik z drugiej strony kremowo waniliowy smak, zostawiam przepis i idę testować inny sernik i babkę :)








1 kg sera trzykrotnie mielonego
1 szklanka cukru
4 jajka
1 budyń waniliowy
150 g masła 
3 łyżki śmietany 18%

opakowanie herbatników maślanych


opakowanie biszkoptów (najlepiej podłużnych)
200 ml kawy espresso
50 ml likieru amaretto
300 ml śmietany 36% 
1 serek mascarpone 
2 łyżki cukru pudru 
kakao gorzkie



Białka oddzieliłam od żółtek, osobno ubiłam białka, osobno wraz z cukrem ubiłam żółtka. Do miski z żółtkami dodałam ser, budyń, śmietanę i roztopione, ostudzone masło, wymieszałam mikserem, na końcu dodałam pianę z białek i wmieszałam delikatnie łyżką. 
W tortownicy ułożyłam herbatniki i wylałam na nie masę serową, piekłam ok. 60-70 minut w 160 stopniach.

Kawę wymieszałam z amaretto, każdy z biszkoptów moczyłam w kawie i układałam na ostudzonym serniku. Bitą śmietanę wraz z serkiem i cukrem ubiłam na puszysty krem. Krem wyłożyłam na biszkopty, posypałam kakao.


 Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY
www.layman.pl/bitwa-na-przepisy

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty