Letnia Sałatka

Wreszcie udało mi się ją sfotografować, zanim została schrupana.
Pyszna, letnia, orzeźwiająca i soczysta sałatka z zaskakujących składników, którą pierwszy raz jadłam u naszego przyjaciela. Było to wiele lat temu, pewnie około 10 i mimo tego, że robię ją po kilkanaście razy w lecie, nigdy jeszcze nie została sfotografowana. Można ją oczywiście zrobić zwyczajnie, wrzucając składniki do miski bądź pobawić się nieco w budowlańca :)









300 g arbuza
200 g sera typu feta
słoiczek czarnych oliwek
duża czerwona cebula
sok z jednej limonki
duża garść mięty
duża garść natki pietruszki
łyżka oliwy


Arbuza pozbawionego pestek pokroiłam w dużą kostkę, ser również, oliwki i cebulę pokroiłam w krążki. Listki mięty i pietruszki porwałam na małe kawałki.
Z kostek arbuza i fety ułożyłam sześcian, posypałam go cebulą, oliwkami i ziołami. Całość polałam sokiem z limonki i oliwą.







Komentarze

Popularne posty