Jagodowo-jogurtowy krem z musem z białej czekolady

Pyszny i lekki deser, idealny na lato, w pięknym soczystym kolorze.
Będzie też idealny w zimie, by przypomnieć sobie letnie dni, wystarczy, że zaopatrzycie zamrażarkę w jagody :)








szklanka jagód
2 łyżki cukru brzozowego
szklanka jogurtu bałkańskiego

200 ml śmietany kremówki 30%
100 g białej czekolady (u mnie była to czekolada z Burbonem)

borówki amerykańskie, mięta


Jagody, jogurt i cukier brzozowy wrzuciłam do blendera i zmiksowałam na puch, rozdzieliłam do szklaneczek.
Do rondla wlałam śmietankę i dodałam połamaną czekoladę, podgrzałam do rozpuszczenia się czekolady, schłodziłam w lodówce (najlepiej zostawić na noc). Schłodzoną czekoladową śmietankę ubiłam i położyłam na masie jagodowej, posypałam borówkami i listkami mięty.


 Przepis bierze udział w konkursie LAYMAN OD KUCHNI – BITWA NA PRZEPISY
www.layman.pl/bitwa-na-przepisy

Komentarze

Popularne posty