Dietetyczny sernik na zimno

Dziś moi mężczyźni zajadają się serniczkiem a ja też lubię się rozpieszczać ale nastał też czas liczenia kalorii przed wakacjami, zatem powstał sernik dietetyczny. Jest równie pyszny, bardzo kremowy i idealny do mojej popołudniowej kawy.






400 g sera twarogowego Emilki 0% tłuszczu
pół szklanki mleka 1,5 %
łyżka cukru waniliowego (może być wanilinowy)
2 łyżki cukru brzozowego (może być słodzik ale ja nie używam)
2 łyżeczki żelatyny
kilka łyżek gotowej galaretki truskawkowej (rozpuszczonej w 1,5 szklanki gorącej wody)
6-7 truskawek pokrojonych w plasterki

Ser wymieszałam z mlekiem, cukrem i żelatyną rozpuszczoną w 1/4 szklanki gorącej wody. Do przeźroczystej miseczki wyłożyłam kilka łyżek masy i na ściankach ułożyłam pokrojone w plasterki truskawki, do miski włożyłam pozostałą część sera i wstawiłam do lodówki do stężenia. Na końcu wylałam na masę serową kilka łyżek galaretki truskawkowej.




Komentarze

Popularne posty