Waniliowo - malinowy sernik na zimno

Dziś zagościł u nas pyszny i lekki deser na ciepłe dni uwielbiany przez mojego Ślubnego oraz Synka :)






400 g sera twarogowego waniliowego mielonego
pół szklanki śmietanki 30 %
2 łyżki cukru
2 łyżeczki żelatyny

sok z malin lub różowy barwnik


W malakserze wymieszałam ser ze śmietanką i cukrem dodałam żelatynę rozpuszczoną w 1/4 szklanki gorącej wody i dodałam do masy serowej. Do szklanej miski włożyłam kilka łyżek białej masy i wyrównałam stukając delikatnie o blat. Do masy dodałam odrobinę soku z malin ( własnej produkcji, zagęszczony) i kilka łyżek wyłożyłam na białą masę, wstawiłam do lodówki na kilka minut. Do pozostałej masy dolałam znowu soku jako barwnika (może być barwnik w żelu) i kilka łyżek wyłożyłam na lekko różową warstwę sernika wyjętego z lodówki, powtarzałam do wyczerpania masy serowej. Na wierzchu sernika zrobiłam zdobienie: namalowane okręgi przeciągałam w dwie strony patyczkiem.

Komentarze

Popularne posty