Pierożki z wędzonym serem

Kiedyś mój mąż przez przypadek wpadł na genialny pomysł a ja odrobinę go zmodyfikowałam i mamy pyszne i wyjątkowe pierożki z wędzonym twarogiem, świeżo mielonym pieprzem i ziarnami słonecznika.




2 opakowania wędzonego twarogu (mój był ze sklepu LIDL)
100 g ziaren słonecznika
3 łyżki śmietany 18 
świeżo mielony pieprz


1/2 kg mąki
łyżka oleju
1 żółtko
szczypta soli
1 i 1/2 szklanki gorącej wody


Mąkę przesiałam do miski, dodałam sól, olej i żółtko oraz gorącą wodę, wymieszałam łyżką a następnie zagniotłam elastyczne ciasto, odłożyłam na 10 minut przykrywając ściereczką. W tym czasie w misce wymieszałam twaróg, śmietanę, ziarna oraz pieprz. Ciasto rozwałkowałam a następnie szklanką wycinałam okręgi, wkładałam łyżeczkę farszu i zlepiałam brzegi. Pierożki gotowałam w osolonej wodzie do wypłynięcia na wierzch.

Komentarze

Popularne posty