Kurczak z sosem truskawkowym

Jestem fanką słońca, wiosny, lata i truskawek to już wiecie, a tego dania jestem fanką od dziś i to chyba na bardzo długo. Ciekawe połaczenie smaków gdzie truskawki nadają głębi i świeżości smakom mięsa, pyszne...





2 filety z kurczaka
2 domowe  papirusy

łyżka masła
czerwona cebula
200 g truskawek
100 ml czerwonego wina
szczypta soli
szczypta cukru
szczypta cynamonu
szczypta czarnego pieprzu

ryż ugotowany na sypko


Filety umyłam i lekko rozbiłam, usmażyłam w papirusie zamieniając czosnek suszony na świeży. W czasie smażenia pokroiłam w drobną kostkę cebulę a truskawki na plasterki. Na patelni rozgrzałam masło i zrumienilam na nim cebulę, dodałam truskawki i wino, dusiłam ok 3 minut, doprawiłam solą, cukrem, cynamonem i świeżo zmielonym pieprzem. Na talerzach ułożyłam ryż a na nim przekrojone na pół filety z sosem truskawkowym.





Komentarze

Popularne posty