Schabowe roladki

Dzisiaj mam do zaprezentowania szybki obiad. Przydał mi się kiedy postanowiłam zrobić niespodziankę mojemu mężczyźnie i zawieźć na szybko do pracy obiad. Wraz z wcześniej opisaną już szarlotką były podobno pyszne...





4 plastry schabu 
4 plastry sera (u mnie raclette)
100 g chudego boczku
4 łyżeczki musztardy dijon

sól
pieprz
jajko
bułka tarta

5 łyżek oleju


4 - 5 dużych ziemniaków
sól
olej
igiełki rozmarynu
listki oregano



Schab rozbiłam bardzo cienko, oprószyłam solą i pieprzem, posmarowałam każdy kawałek łyżeczką musztardy i ułożyłam na nim po plasterku sera oraz kilka paseczków boczku, zwinęłam. Ruloniki obtoczyłam w roztrzepanym jajku i bułce tartej i smażyłam na rozgrzanym oleju z każdej strony do uzyskania złotego koloru.

Ziemniaki nacięłam do 3/4, ułożyłam na blaszce, polałam olejem, posypałam solą, rozmarynem i oregano. Piekłam w 180 stopniach ok 25 minut.



Komentarze

  1. witam,
    mam pytanko czy ziemniaki należy wcześniej podgotować czy nacinamy surowe ziemniaki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy naciac surowe ziemniaki i wstawic do piekarnika :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty